Kontorsrum från 2900:-/plats/mån
KUNDANPASSADE KONTORSLÖSNINGAR
Med vår filosofi lyssnar vi på dig och skräddarsyr ett färdigt erbjudande som anpassat för att uppfylla dina krav på det perfekta kontoret. Det gäller allt från antal arbetsplatser, behöv av mötes- och konferensrum samt i övrigt förekommande behov av service och tjänster.
SNABBT ENKELT OCH KOSTNADSEFFEKTIVT
När du hyr hos oss är du igång med ditt arbete samma dag som du flyttar in. Kontoren är fullutrustade med allt du behöver i möblemang och du kopplar snabbt upp dig och du kommer åt printers och annan IT-utrustning direkt.
Personlig service
Vår Kontorsvärd bemannar kontoret i receptionen och lär känna dig och ditt företag. Vi ger dig som hyresgäst och dina besökare ett personligt och professionellt bemötande.
FLEXIBILITET OCH FRIHET
Du har alltid möjligheten att växla upp eller ner i antal rum eller arbetsplatser beroende på konjunktur och antal anställda. Hos oss tecknar du inget flerårigt hyreskontrakt med automatisk förlängning om du inte säger upp i tid. Välj den avtalstid som passar dig och ditt företag.
Allt Ingår
Kaffe, städning, internet, printer, förbrukningsmaterial, el, värme med mera – allt ingår i ditt hyresavtal. Du behöver inte själv skriva olika leverantörs- och serviceavtal och du slipper ringa och vänta på service när något inte fungerar som det ska. Skräddarsydda paket som passar dig och ditt företag:
- Företagsadress, brevfack och företagsskylt
- Mötes- och konferensrum
- Service vid möten och konferenser
- Besöksmottagning och hantering vid post/paketmottagning
- Möblerad arbetsplats (du möblera med eget möblemang om du vill)
- Internet via fiber 100Mbit, trådlös alt kabel
- Kaffe och te
- Frukost och nätverksmöjligheter
- Utskrifter, kopiering och skanning
- Städning och förbrukningsmaterial.
- Hög säkerhet med larm och passagesystem.
- Tillgång till kontoret dygnet runt.
- Coworking på flera av våra övriga Quick Office Kontorshotell.
- 30% rabatt på mötesrum på alla Quick Office Kontorshotell