Kontorsrum från 4495:-/plats/mån
KUNDANPASSADE KONTORSLÖSNINGAR
Vi skräddarsyr ett färdigt erbjudande som uppfyller dina krav på det perfekta kontoret. Det gäller allt från antal arbetsplatser, behov av mötes- och kontorsrum samt i övrigt förekommande behov av service och tjänster.
SNABBT ENKELT OCH KOSTNADSEFFEKTIVT
När du hyr kontorsrum hos oss i Kista är du igång med ditt arbete samma dag som du flyttar in. Kontoren är fullutrustade med allt du behöver, så att du snabbt kan koppla upp dig och komma åt skrivare och annan IT-utrustning direkt.
Personlig service
Vår Kontorsvärd finns i receptionen och är tillgänglig för dig och ditt företag. Vi ger dig som hyresgäst och dina besökare ett personligt och professionellt bemötande.
FLEXIBILITET OCH FRIHET
Du har alltid möjligheten att växla upp eller ner i antal kontorsrum i Kista beroende på konjunktur och antal anställda. Hos oss tecknar du inget flerårigt hyreskontrakt med automatisk förlängning om du inte säger upp i tid. Välj den avtalstid som passar dig och ditt företag.
Allt Ingår
Kaffe, städning, internet, skrivare, förbrukningsmaterial, el, värme, med mera – allt ingår i ditt hyresavtal. Smidigt och enkelt, så att du kan fokusera på jobbet. Vi har skräddarsydda paket som passar dig och ditt företag:
- Företagsadress, brevfack och företagsskylt
- Mötes- och konferensrum
- Service vid möten och konferenser
- Besöksmottagning och hantering vid post/paketmottagning
- Möblerad arbetsplats (du möblera med eget möblemang om du vill)
- Internet via fiber 100Mbit, trådlös alt kabel
- Kaffe och te
- Frukost och nätverksmöjligheter
- Utskrifter, kopiering och skanning
- Städning och förbrukningsmaterial.
- Hög säkerhet med larm och passagesystem.
- Tillgång till kontoret dygnet runt.
- Coworking på flera av våra övriga Quick Office Kontorshotell.
- 30% rabatt på mötesrum på alla Quick Office Kontorshotell