Workspace Globen City

Vårt utbud

3 rum med utsikt

Våra kontorsrum finns i tre olika storlekar, för 1-2, 3-4 och 5-6 personer och då ingår allt praktiskt du behöver. Bygg gemenskap på våra nätverksträffar och frukostar med andra medlemmar på kontoret.

Kontakta oss

Lediga kontorsrum Globen

Sitt var du vill och gör jobbet

Här kan du sitta och arbeta i våra coworkingytor där delar du utrymme med andra företagare som uppskattar möjligheten till omväxling och gemenskap. Du har tillgång till kontoret 24/7 som medlem.

Kontakta oss

Co-working spaces från 995:-/mån

Modern, smart och flexibel arbetsplats
I anslutning till kontorsrummen finns våra coworking flex ytor. Här delar man arbetsplatserna med andra företagare och använder dessa platser för de medarbetare som oftast är ”ute på fältet” tex dina säljare eller konsulter. Att hyra coworking flex innebär att du får en låg kostnad jämfört med att hyra fasta arbetsplatser i kontorsrum till alla medarbetare och betala för tomma eller sällan använda arbetsplatser. Det ger dig mer flexibilitet och frihet och du betalar bara för det du behöver.

Detta ingår i coworking flex:

  • WiFi
  • Kaffe
  • Rabatt på övernattning hos Scandic Hotels
  • Quick Office bjuder in till frukost, fika, lunch och AW
  • Kopiering, skanning och print
  • Kontorsvärd med personlig service
  • Service vid möten och konferenser
  • Professionellt mottagande av era besökare
  • Hög säkerhet med larm och passagesystem.
  • Närhet till nya samarbetspartners och nya affärsmöjligheter.
  • Marknadsföring av ert företag på Quick Office digitalskärmar.

Coworking Flex Globen – 995 kr/månad

Kopiering/print/scanning
Kaffe
Mötesrum 30% rabatt
Medlemskap Quick Office ingår
Access under kontorets öppettider
Kostnad per månad/plats 995 kr

Coworking Flex Globen 24/7 – 1295kr/månad

Kopiering/print/scanning
Kaffe
Mötesrum 30% rabatt
Medlemskap Quick Office ingår
Access till kontoret 24/7

Coworking Flex Globen 24/7 & Företagsadress – 1495kr/månad

Kopiering/print/scanning
Kaffe
Mötesrum 30% rabatt
Medlemskap Quick Office ingår
Access till kontoret 24/7
Företagsadress

Villkor

Ingen bindningstid. Uppsägningstid 3 kalendermånader.
Fakturering sker 6 månader i förskott.
För info om priser se quickoffice.se/motesrum

Fullt utrustade för lyckade möten

Vårt mötesrum är fullt utrustat i nya lokaler med plats för 2-6 personer. Här har du tillgång till whiteboard och TV-skärm och det finns möjlighet att beställa catering för den som vill.

Boka mötesrum

Mötesrum

För enkelhetens skull

Teckna en företagsadress och få posten du behöver till någon av våra adresser. Kom förbi och hämta den eller få den vidarebefordrad. Villkoren är lika enkla som få, ingen bindningstid och tre månaders uppsägningstid.

Läs mer

Söder om söder nära shopping och arenor

Ett stenkast utanför Södermalm ligger Quick Office workspace Globen City. Nära tunnelbanestationerna Globen och Gullmarsplan, shopping och världsklassarenorna Tele2 och Avicii Arena. Du parkerar gratis under 3 timmar med tillgång till ladd-platser för elbilar i direkt anslutning till kontoret. Här sitter du i renoverade lokaler med allt som behövs för en lyckad dag på kontoret.

Se våra mötesrum Bli kontaktad

Kontakta oss

Adress till kontoret
Arenavägen 29
121 77 Johanneshov
 
Postadress
Kontorshotell 13 AB
Arenavägen 29
121 77 Johanneshov
 
Franchisetagare/VD

Alexander Csordas
08-447 11 72
globen@quickoffice.se
 
Uthyrare
Alexander Csordas
070-782 25 43
alexander@quickoffice.se